środa, 27 czerwca 2018

Para tagów od Anat / Couple of Tags with Anat

Witajcie przyjaciele!
Hello dears!

Mam nadzieję, że dobrze się macie! 
Dziś jestem tu, żeby podzielić się z Wami parą tagów.

Hope your'e having a great time!
I'm here today to share a couple of Tags, or tags for a couple Lolz...



Zaczęłam wykonywanie obydwu tagów od pracy z kolekcją Pan i Pani Black. Męski tag jest wykonany całkowicie z tej kolekcji, Kształty trybików są wycięte przy pomocy wykrojników i poplamione, żeby dodać im rdzawego wyglądu. W tagu kobiecy dodałam elementy z wykrojników, które wycięłam z innych kolekcji - listę znajdziecie poniżej.

I've started both tags with the Mr&Mrs Black papers, the masculine Tag is made only with this collection, the gears die-cuts were cut from this paper and stained to give it a rusty look.  
In the Feminine Tag I added paper die-cuts I made with other collections which I'm listing below.

A tu więcej zdjęć i zbliżeń, mam nadzieję, że się Wam spodobają! 
Here are some more photos and close-ups, hope you like it!












Wykorzystałam: / I used:
 

 




Dziękuję za odwiedziny, buziaki !
Thanks for stopping by xoxo



1 komentarz :