środa, 22 sierpnia 2018

Gratulacyjny Layout od Anat / Congartulation LO with Anat

Witam wszystkich!
Hello everyone!

Z tej strony Anat, żeby podzielić się z Wami tyn co na dziś przygotowałam, czyli bardzo delikatną inspiracją!!! Jest to strona w klimacie vintage wykonana na kolekcji Forever in love. 

Anat here today, to share  what I have prepared for you - a very gentle inspiration !!!
A vintage page Layout created with papers from Forever in love colollection.




Stworzyłam mój Layout na papierze z kolekcji Forever in love 06, ponieważ idealnie pasuje do zdjęcia vintage.  Koronka zaprojektowana na papierze zainspirowała mnie do tego, żeby wykorzystać 
sporo materiałowych koronek w tym projekcie. Wykorzystałam też dużo kwiatów, by korespondowały z bukietem ślubnym. To chyba mój ulubiony papier, użyłam go we wszystkich moich ostatnich projektach. 

I have  created my Layout on the Forever in Love 6 paper because it matches perfectley the Vintage wedding photo. The lace design in the middle of the page inspired me to use a lot of fabric lace in this project. I used many flowers to go with the Bride buquet.
I believe this paper is probably my favorite, I used it in all my last projects! I simpley love it.

Oto on : / This is it:


A tu kilka zbliżeń: / Here are some close-ups:






Wykorzystałam także: / I also used:
 

 

Mam nadzieję, że mój layout Wam się spodobał!
Hope you like my layout!

Dziękuję za odwiedziny
Thank for stopping by 
xoxo


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz