środa, 5 września 2018

Kartki w stylu shabby chic od Anat / Shabby Cards with Anat

Witajcie Czytelnicy!
Hello dear readers!

Dziś mam dla Was dwie kartki, które wykonałam z dwóch pięknych kolekcji, które uwielbiam: The Peony Avenue oraz Violet Love.
I have for you today 2 cards I made from 2 gorgeous collections I love and missed very much: "The Peony Avenue" and "Violet Love".



Shabby chic jest stylem, który uwielbiam a te dwie piękne kolekcje pasują do tego stylu idealnie. 
W każdej z kartek połączyłam dwa papiery, dodałam różne koronki, materiał, kwiaty, papierowe serwetki oraz elementy wycięte z arkuszy będących częścią kolekcji. 

Shabby Chic is a style I love and this 2 gorgeous collections match this style perfectly.
In each card I combined 2 papers and added different fabric laces, fabrics, flowers, paper doily and elements from the collections.






Wykorzystałam: / I used:

 

 

 

Dziękuję, że do nas zajrzeliście
Thanks for Stopping xoxo



1 komentarz :