poniedziałek, 15 października 2018

Shutter Card with Cherry Blossom Collection

Witajcie drodzy przyjaciele !
Hello dear friends!

Dziś chcę Wam pokazać kartkę w interesującym parawanowym kształcie, którą wykonałam używając kolekcji Cherry Cherry Blossom. Wykorzystanie tego niecodziennego kształtu bazy było dla mnie niezłym wyzwaniem, ale bardzo mi się podoba jak wszystko wyszło. Niemal wszystkie dekoracje na kartce są płaskie, co jest dla mnie raczej nietypowe. Chciałam jednak, żeby kartka z łatwością się składała, dlatego nie dodawałam elementów wystających. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) 



Today I want to show you a card with interesting shutter shape I created using Cherry Blossom collection. It was quite a challenge to use this intricate card base but I really like how it turned out. Almost all the embellishments I used are flat which also is unusual for me. However I wanted to keep the card easy-foldable. Hope you'll like it :)













Materiały: 
Materials I've used:

Baza - parawan - biaÅ‚y Cherry Blossom paper set Cherry Blossom 09 paper strip with add ons
Cherry Blossom 09 paper strip with add ons Cherry Blossom 06 Cherry Blossom 08
Cherry Blossom 05

Please also don't forget to check out and join our current Bingo Challenge #8

Miłego tygodnia !
Uściski,
Olga

Have a nice week! 
Hugs,
Olga
(paperovedyvo.blogspot.com)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz