środa, 12 grudnia 2018

Świąteczne serduszko od Anat / Holly Joly heart with Anat

Witajcie przyjaciele!
Z tej strony Anat, dziś dzielę się z Wami  inspirującym projektem z papierów Studio 75.

Hello crafty friends!
Anat here today sharing my new inspirational project made with gorgeous Studio75 papers.



Na tym serduszku wykorzystałam zachwycającą kolekcję Magic Time. Wszystkie kolekcje Studio 75 są niesamowicie piękne i wyjątkowe. Koniecznie musicie je mieć!
Narysowałam i wycięłam derce z tektury, nakleiłam papier 05 z kolekcji Magiczny Czas docięty do kształtu serca. Postemplowałam serduszko w śnieżynki i zrobiłam złoty embossing na gorąco.  Następnie wycięłam kwiatki i elementy z arkusza do wycinania i stworzyłam z nich kompozycję. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten projekt!


In this heart I used the gorgeous Magic Time collection. All Studio75 Christmas collections are so gorgeous and special ! You should have them!
I designed and cut a long heart from thick cardboard, adhered magic time 05 paper, previously cut to the same shape. Stamped snowflakes and embossed with Gold sparkle embossing powder.
Than I fussy cut flowers and elemnts from the collection and assembeled the cluster on top of my heart. Hope you enjoy my project!









Materiały: / Supplies I used:



 

Thanks for stopping by!
xoxo



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz