czwartek, 16 maja 2019

Delikatna kartka na ślub / Delicate wedding card

Witajcie, z tej strony Karolina

Czas mija ja szalony i dziś pora na moją kolejną inspirację dla Was.  Od maja do września u mnie w pracowni jest sezon ślubny, dlatego też inspiracja będzie właśnie w tym temacie.
Zrobiłam delikatną kartkę ślubną, łącząc kilka kolekcji papierów ze Studio 75: Primo, Forever in  love oraz Violet love. Wybrałam arkusze w odcieniach beżu i żółci, które ułożyłam na kartce naprzemienne, żeby kolory wzajemnie się podkreślały.  Z arkusza do wycinania wycięłam serwetkę, a na nią przykleiłam tekst ślubny w okrągłej ramce. Na koniec dodałam kwiaty i perełki w płynie.

 Hi, it's Karolina here

Time passes so fast and today it's again time for my next inspiration for you. From May to September, I have a wedding season at my studio, which is why inspiration will be on this topic.
I made a delicate wedding card, combining several collections of papers from Studio 75: Primo, Forever in love and Violet love. I chose the sheets in shades of beige and yellow, which I arranged alternately, so that the colors would emphasize each other. From the cutting sheet I cut a round lace, and on it I glued the wedding text in a round frame. At the end I added flowers and liquid pearls.






Supplies: / Materiały:







Miłego dnia,
Have a nice day,






2 komentarze :