niedziela, 23 czerwca 2013

Mini album od Kasi / Worqshop cz.2 / GD Kasia with album creation, vol.2

Witajcie, 
Gdy tylko w moje ręce wpadły papiery i dodatki z pięknej, letniej kolekcji Studio75 ''Sunshine Love'' wiedziałam, że będę chciała wykorzystać je wspólnie ze zdjęciami z mojego zeszłorocznego urodzinowego pikniku. Uwielbiam te zdjęcia, ciężko było wybrać mi tylko jedno pokusiłam się więc o użycie większej ilości i przygotowanie mini albumiku. Papiery spisały się świetnie i końcowy efekt możecie obejrzeć poniżej:

When I received the package with gorgeous Studio 75 ''Sunshine Love'' collection I knew that it would be perfect to use with photographs from my birthday picnic which happened last summer. I love these pictures and it was difficult to pick just one to make a layout so I decided to make a mini album with more of them and the ''Sunshine Love'' papers were great for this! You can see the pages below:







Stworzenie takiego albumiku nie jest trudne, a papiery z jednej kolekcji naprawdę ułatwiają zadanie! Poniżej znajdziecie kilka wskazówek i podpowiedzi, które mam nadzieję zainspirują Was do uwiecznienia letnich wspomnień na stronach albumów!

I know some people find making mini books a bit overwhelming but truly it's not that difficult! I gathered some simple tricks and ideas which I hope will inspire you to document some summer memories on the pages of mini albums!


Okładkę albumu ozdobiłam paskiem z opakowania zestawu papierów. Poza nazwą kolekcji znajdują się na nim miniaturki wszystkich wzorów, które są fajnym wprowadzeniem do palety kolorystycznej całego albumu. Dodałam też tu małą, drewnianą strzałkę na której odbiłam datę pikniku.

I decorated my album's cover with a strip of paper which you get with collection pack. It has branding and samples of all the patterns which you can find in the collection and I thought it'll be a great introduction to all the colors which you will find inside. I also stamped a date on a wood arrow from ''Sunshine Love'' line.



Do wycięcia tytułów użyłam Silhouette, a następnie podkleiłam wycięte literki papierami w kontrastowych kolorach- efekt jest fajny, lekki a zarazem warstwowy i przestrzenny. Po raz kolejny ozdobiłam drewnianą strzałkę, tym razem cyferkami- naklejkami.

I cut the titles with Silhouette machine and used scraps of paper to back the negative space- it creates fun, layered and dimensional look. I also used bigger wooden arrow which I embellished with some stickers.



Bardzo lubię gdy strony w moich albumach są spójne i płynnie się łączą. Taki efekt można uzyskać ''łącząc'' sąsiadujące strony za pomocą tego samego papieru. Dodałam tu też strzałkę wyciętą z tego papieru, która zaczyna się na jednej stronie, a kończy na drugiej dzięki czemu wizualnie skleja je ze sobą. Dodałam tu też drewniane chmurki- są super urocze!

I like when the pages in my book flow together, to get this look I ''joined'' 2 pages with matching patterned paper and arrow cut from this paper. Again I used wood shapes- I love these clouds, they are so cute!



Na poniższej stronie użyłam kawałka papieru na którym znajduje się nazwa kolekcji- skoro pasuje do zdjęcia i albumu i jest taki ładny, to czemu nie? Stworzyłam też ramkę dookoła zdjęcia za pomocą napisów i bardziej wypukłych dodatków- użyłam guziczka i kolejnego drewnianego kształtu!

On this page I used a piece of paper with branding- it's beautiful and matches the topic of the mini book, so why not?:) I created a frame with letters and embellishments which add more dimension- I used a button and another wooden shape!



Uwielbiam dodawać dużo drobnych elementów i detali do albumów. Papiery z których można samemu wycinać kształty i dodatki są super, pasują do bazy albumu i są dużo, dużo tańsze niż gotowe naklejki i dodatki!

I really enjoyed adding details to these pages. The papers with elements which you can cut by yourself are really good alternative to expensive stickers and embellishments. 


Kolejnym sposobem na spójność albumu jest powtarzanie niektórych elementów na wszystkich stronach. W tym albumie na niemal każdej stronie znajdziecie małe, kolorowe trójkąty, które dodatkowo pomagają oku podążać we właściwym kierunku:) 

When I make a mini book I try to repeat things in it, so the album gets more cohesive look. In this one I kept using little hand cut triangles which help to guide the eye through the pages.



Na ostatniej stronie albumu chciałam dodać nieco impaktu, zdecydowałam się na duży tytuł wykonany tą samą techniką co tytuły na poprzednich stronach. Uwielbiam połączenie tych błękitnych pasków i żółtych zygzaków pod spodem!

On the last page I wanted to add some impact element so I decided to make a big title, I used this same technique as before. I really love this blue paper and yellow chevron peeking through it! So full of summer :)

4 komentarze :