piątek, 21 czerwca 2013

Smash life project

Witajcie!

Od niedawna w sklepie Studio75 można zakupić świetny zeszyt do art journala. Miałam to szczęście, że wpadł w moje ręce i od razu szeroko się uśmiechnął. Kiedy tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że wykorzystam go jako nietypowy pamiętnik. I tak powstała moja prywatna wersja ni to smash'a ni to albumu Project Life.

Hello everybody!

You can buy at Studio75 online shop an excellent art journal. I had a great chance to try it and I smiled widely when it got to my hands. As soon as I saw it I knew that it would become my private diary. And it was beggining of an unusual diary that looks like a kind of smash and life project album in one.






Okładkę ozdobiłam papierami z kolekcji Sunshine Love, ponieważ ich kolory kojarzą mi się z pogodą ducha, radością i entuzjazmem.

I used Sunshie Love collection to decorate the cover. I love those papers as they remind me serenity, happiness and enthusiasm.




Jeżeli chodzi o układ zdjęć i zapisków, staram się trzymać geometrycznej formy, jaką mają tradycyjne koszulki do Project Life. Ale dzięki temu, że nie mam tu ograniczeń, mogę również wyjść poza ramy :)

As far as photos and journaling layout are concerned, I try to keep with geometrical patterns similar to those that may be found in Life Project albums. But here I can exceed the limits.






Jak widzicie, na pierwszy ogień poszły zdjęcia z pobytu w Warszawie i na zlocie. W jednej z papierowych torebeczek pozostałych po szaleństwach zakupowych, zamieszkały dodatki, które zamierzam użyć uzupełniając karty tego mojego pamiętnika. Wśród nich znalazly się dodatki, tagi z różnych kolekcji Studia75, a także skrawki papierów.

As you can see, I started with the photos taken in Warsaw. I also put lots of tags, decorative strips etc in a paper bag. I will use them later to inliven my diary. Most of them come from different Studio75 collecions.





Odkryłam, że taki rodzaj pamiętnika najbardziej mi odpowiada, a jego tworzenie to prawdziwy relaks. Mam nadzieję, że będę w tym wystarczająco systematyczna i od czasu do czasu pokażę Wam kolejne strony.

Pozdrawiam Was ciepło!

I've quickly discovered that I love this way of keeping memories. It gives me lots of pleasure and relax. I hope to be systematic enough to show you more pages in the nearest future.

Have a nice day!


Użyłam
I used:















4 komentarze :