piątek, 28 czerwca 2013

Nie całkiem szaro

Witajcie :)
Dziś mam dla Was scrap na szarym papierze z kolekcji Sunshine love.
Ale szary wcale nie musi oznaczać "smutny" :)
Hello :)
Today I want to show you my layout on grey paper from Sunshine love collection.
But grey doesn't mean "sad" :)



Wykorzystałam moje zdjęcie z Olgą - Piekielną Owcą, autorstwa Lotty Słodkowskiej, zdjęcie zostało wykonane na zlocie scrapbookingowym 8 czerwca 2013 roku w Warszawie.
I've used picture of me and Olga - Piekielna Owca, photo was taken by Lotta Słodkowska, 
it was made on scrapbooking meeting in Warsaw on June 8th, 2013.


Na papier naniosłam odrobinę gesso, dodałam czerwony glimmer mist 
i pomarańczowy distress stain.
I've used a little bit of gesso, I've added red glimmer mist 
and orange distress stain.


Kilka stempli, napis pasujący do całości i czarny tusz uzupełniły kompozycję.
Few more stamps, the writing and black ink made this composition complete.


Wykorzystałam też tekturkę od strzałek z pięknym wzorem zygzaków.
I've used a part of package from chipboard arrows with zig zags.


Wykorzystałam:
I've used:


     




5 komentarzy :