piątek, 20 listopada 2015

Primo baby album by Veronika

Hi!
Veronika here to share my new album for my little son about his first monthes
 with Primo paper collection by Studio75.  
I wanted to do tender album with a lot of laces and sweet motives.

Cześć!
Tu Veronika, dzielę się z Wami nowym albumem dla mojego małego synka o jego pierwszych chwilach z kolekcją papierów Primo.
Chciałam zrobić delikatny album z dużą ilością koronek i słodkich motywów.













For my work I used:
W mojej pracy użyłam:

Love letter paper set 12x12

And welcome to join to our challenge!
 

Zapraszam do przyłączenia się do naszego wyzwania!



Thank you for attention!
Dziękuję za uwagę!

3 komentarze :

  1. Cudo ! Bardzo fajnie wyglądają materiałowe okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne :) Względem komentarza jaki dodałaś to ci się udało :) Ciekawa jestem jak by albumik wyglądał w wersji dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń