piątek, 6 listopada 2015

Remember that Moment 8x8 layout by Amy

Witajcie,
Dziś moja kolej na blogu i chcę podzielić się z Wami LO przygotowanym z mojej ulubionej kolekcji Studio75 "Pan i Pani Black". Uwielbiam kremowe i delikatne odcienie czerni ponieważ można do nich dodać dowolny kolor. Użyłam trochę delikatnie czerwonych i pomarańczowych kwiatów dla dodania koloru. Na zdjęciu jestem ja i moja mama w latach osiemdziesiątych. Czyż nie wyglądam uroczo?

Goodmorning sweet followers,
Today it's my turn on the blog and I'd like to share a layout that I made with my all time favorite Studio 75 collection "Mrs & Mr Black" I just love the creme & soft black tones in it, because you can add any color you would like to it. I used some soft red & orange flowers to give it more color. 
On the picture is little me and my mom back in the eighties. Don't I look adorable?

Remember that Moment: 
Layout jest podobny do stworzonego wcześniej, ponieważ bardzo spodobał mi się ten projekt, więc pomyślałam, że mogę go wykonać ponownie. Zobaczcie szczegóły.

The layout is very similar to a layout I made before because I loved that design so much, that I thought why not make it again. Let's have a closer look.   




Studio 75 products used: 
Użyłam:

Pan i Pani Black 04
Mrs & Mr Black 04
Pan i Pani Black 03
Mrs & Mr Black 03
Pan i Pani Black 02
Mrs & Mr Black 02
Pan i Pani Black 01
Mrs & Mr Black 01
Stempel - zębatki
Stempel - motyl
If you love the papers I used and can't get a hold of them you could enter our Challenge #10  
GOLD & SEQUINS this month and win store credit. 

Jeśli kochasz papiery i nie możesz bez nich wytrzymać możesz wziąć udział w naszym aktualnym wyzwaniu # 10 i wygrać bon na zakupy w sklepie Studio75  
Thank you so much for your visit and I'd like to wish you a wonderful & inspiring day! 
Love 

Dziękuję za wizytę i życzę Wam pięknego i inspirującego dnia!

1 komentarz :