poniedziałek, 11 lutego 2013

Dekoracja w stylu shabby / Shabby decor for home

Witajcie, 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dekorację do domu. 
Kolekcja Sweet home świetnie pasuje do tej tematyki ;)
Tekturkę domek postemplowałam i umieściłam na koronce po środku kompozycji. Ozdobiłam kwiatami

Hi dear crafters!
Today I want to show you my decor for home :)
Sweet Home collection is perfect for such creations.
I decorated chipboard Home with stamps and made a central composition with frame, lace and flowers



Napis, który idealnie się komponuje z całością projektu, potuszowałam i ozdobiłam. 
Chipboard-sign Sweet home is perfect for my project :) 
So I distressed it and decorated with burgeons and small butterfly.


Do tego małe akcenty z kamyczków, motylków i perełek dopełniają całość kompozycji.
Small accents with rhinestones, pearls and butterflies finished our composition :)


Nowość w studio75 - Vintage memories KIT
Have You seen Vintage memories KIT

Pozdrawiam serdecznie
Warm wishes, 
Tanya


2 komentarze :

  1. Uwielbiam motyw domku, tutaj pięknie wygląda całość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your creation is gorgeous Tanya. Love the colors of the papers and your creat so lovely Details on it.

    Hugs, Dunja x

    OdpowiedzUsuń