sobota, 10 maja 2014

Domek 3D krok po kroku - 3D cottage house step by step


Witajcie!

Dziś pora na mój kurs. Chciałabym Wam pokazać, jak krok po kroku przygotowuję urocze domki.

Hello Our Fans!

Today is my turn to show you a kind of tutorial. I'd like to invite you to take part in my step by step tutorial and make together a lovely cottage house.

Co potrzebujemy?
ołówek
linijkę
nożyczki
papiery
klej, żel medium
kwiaty, koraliki i inne ozdoby
dziurkacz ozdobny brzegowy
dziurkacz wycinający listki
kolorowe mgiełki
tusz brązowy
pianka 3d do podklejenia


What you need?

pencil
ruller
scissors
some papers
glue/ gel medium
flowers, beads and other emblies
decorative border puncher
decorative "leaf" puncher
colourful mists
distress ink and distress tool
3D foam


1. Narysowałam swój własny wzór domku. Ale jeśli poszukacie znajdiecie na necie wiele darmowych wzorów.

1. Draw the pattern of your home. I prepared my own, however you can also find lots on the Net free to download.

Poniższy wzór możecie przerysować i używać dowoli :) Miara podana jest w centymetrach.
This is my sketch. You can copy it. Measurement unit: centimetres.


Wycięłam domek i pozaginałam wg linii.

 I cut out the house pattern and fold according to the lines.


Następnie posklejałam:

Then I used glue to fix all the parts.


Kolej na postarzenie brzegów i całych powierzchni.

Next I distressed all the edges and surfaces using brown ink and a distress tool.


Narysowałam na papierze kształy okien oraz drzwi. Wycięłam, potuszowałam i przykleiłam.

I drew the shapes of the windows and a door. Then I distressed it in the same way as the whole house.


Teraz domek wygląda tak:

It should look like that:


Przy pomocy dziurkacza brzegowego przygotowałam ozdobne paski papieru. Przyciełam je, potuszowałam i przykleiłam na dachu.

I used a broder puncher to get some decorative stripes. I distressed them and fixed on the roof.


Za pomocą mgiełek (perłowych i kredowej) pokolorowałam kwiatki:

Then I used three colours of mists (pearl and chalk) to colour the white flowers:


Przykleiłam dwa kawałki różyczek na tiulu:

I stuck two pieces of roses trim.


Teraz czas na udekorowanie dachu. Przykleiłam wiele mniejszych i wiekszych ozdób na czubku dachu. Użyłam do tego żel medium w dośc dużej ilości. Ale nie ma się co martwić, bo jak wyschnie będzie przezroczyste.

Now it's time to decorate the roof. I fixed lots of bigger and smaller emblies at the top of the roof using gel medium. As you see, I used quite lot of it but when it dries it becomes transparent. 


Kiedy wycinam dziurkaczem listki, odwracam zawsze w między czasie kartkę. Dzięki temu będę mieć listki zakrzywione w dwóch kierunkach, które stworzą lustrzane odbicie.

When I punch out the leaves I turn the paper to get the leaves curved in two directions. Thanks to that I can have mirror imaged leaves.


Przykleiłam listki:

I stuck the leaves:


Oraz kwiatki i koraliki:

And flowers and some beads:


Z papieru CraftLove wycięłam klatkę dla ptaków a z papieru Winter Time ozdobne paski. Wszystko przykleiłam przy pomocy kosteczek 3d.

I cut ot a bird cage from the CraftLove paper and some decorative borders from the Winter Time paper. Then I fixed all of them using 3D foam. 




Dodałam również naklejkę i inne ozdoby, poniżej zobaczycie całość:

I also added a sticker and some tiny decors and here you can see the result:





Mam nadzieję, że domek spodobał się Wam i sami spróbujecie zrobić swój własny!

I hope you like my cottage and I encurage you to make your own one!

Pokażę Wam jeszcze jeden domek, wykonany z papierów Studio75. Ma inny kształt, ale wydaje mi się, że jest równie uroczy.

I show you another cottage house made of Studio75 papers. It's different shape but I think it's also charming.



Chciałabym Was również zaprosić do naszego co miesięcznego wyzwania. Wszystkie szczegóły znajdziecie TU.

I'd also like to invite you to our monthly challenge. For further details go HERE

Użyłam:

I used:








2 komentarze :

  1. Super! Zainspirowałaś mnie do ozdobienia domku, który czeka już dobrą chwilę na ozdobienie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie pochwal się rezultatami!

    OdpowiedzUsuń