środa, 28 maja 2014

Domek

Cieplutko Was witam! Dziś w ramach mojej inspiracji chciałam pokazać Wam malutki drewniany domek -zawieszkę, który ostatnio zakupiłam za kilka groszy. Domek pomalowałam biała farba akrylową a później ozdobiłam go papierem Wyjątkowe chwile i różyczkami na tiulu

Warmly welcome you! Today, as part of my inspiration I wanted to show you a tiny wooden house-tag, which recently bought for a few cents. House painted the white acrylic paint and then embellished it with paper and Lovely moments of tulle roses




 Do ozdobienia domku użyłam:

Wyjątkowe chwile 03  Wyjątkowe chwile 07Róże na tiulu -kremowe, 20mm

Taśma papierowa - napisy

Serdecznie Was pozdrawiam-Gosia/Peninia


4 komentarze :

  1. Śliczności! Uwielbiam takie klimaty! Maleńkie, a tak dopracowane, dopieszczone, wymuskane... Miodek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ja też takie robiłam tylko na wielkanoc :)) są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycający domeczek...schabby...cudeńko

    OdpowiedzUsuń