poniedziałek, 19 maja 2014

Relacja z warsztatów w Krakowie

Czas leci jak szalony...
Wydaje mi się, że wczoraj byłam na Krakowskiej Wiośnie Craftowej 
a minęły juz ponad trzy tygodnie od tej wspaniałej imprezy :)

Miałam wielką przyjemność popracować z bardzo zdolnymi dziewczynami,
 które w większości znałam tylko wirtualnie.

Dziękuję Wszystkim z całego serca i mam nadzieję, 
że jeszcze wiele razy się spotkamy.

Niestety wiosna to dla mnie bardzo pracowity okres
 i dopiero dzisiaj udało mi się zrobić tę relację.

Sponsorem papierów na tych warsztatach był sklep

Zobaczcie jakie piękne albumiki zrobiły dziewczyny...


















Pozdrawiam serdecznie :)
Dorota

2 komentarze :

  1. :) Dorotka w końcu znalazła czas :) Pozdrawiam było super - fajnie powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. było super! dziewczyny i atmosfera ;) Dorotko jeszcze raz Ci dziękuję, i Gabi dziękuję, że mnie namówiła na wyjazd do Krakowa;)fajnie było Was wszystkie poznać;) do następnego !

    OdpowiedzUsuń