poniedziałek, 5 stycznia 2015

Album-sekretnik / Small album-diary

Witajcie w Nowym Roku :)
W ramach mojej pierwszej inspiracji przygotowałam mały album-sekretnik.
Połączyłam nutkowe papiery z kolekcji Pan i Pani Black oraz Zimowy poranek.
Na okładce wykorzystałam także motyw desek z Panny Oliwii.

Welcome in the New Year :)
I have prepared my first project, it is a small album-diary.
I combined the papers from the collection of Mrs & Mr Black and Winter morning.
On the cover I used paper from the collection Miss Olivia.




Wewnątrz można umieścić zdjęcia, zrobić sekretne zapiski w mini notesiku (by go zrobić użyłam kilku przyciętych kartek z bazy notesowej) lub na tagach ukrytych w kieszonkach.

Inside you can put pictures, make secret notes in a small notebook or mini tags hidden in pockets.











Użyłam:
I used:

  


  


  


Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wielu kreatywnych chwil spędzonych z nami :)

I wish you many creative moments with Studio75 :)
With best wishes!



  



4 komentarze :