środa, 14 stycznia 2015

Tag dla taty / Tag for father by Olga

Hello all,
here is my first project for Studio75! First of I would like to say that I'm very excited and really happy to be a part of the wonderful DT! 
The tag I created is for our first challenge this year - Any project for a man. To create the tag I used a new amazing collection - Mr&Mrs Black.

Witajcie,
To jest mój pierwszy projekt dla Studio75. Jestem podekscytowana i bardzo się cieszę, że jestem częścią takiego wspaniałego DT!
Przygotowałam tag do naszego pierwszego w tym roku wyzwania "Praca dla mężczyzny/chłopaka".
Aby stworzyć tag wykorzystałam nową niesamowitą kolekcję Pan i Pani Black.






The products I used to create the project:
Użyłam:

Pan i Pani Black bloczek 15x15cm

Tag tekturowy, 3 sztuki


Tekturka - zegar mały


You all are welcome to join our Challenge #1 with your wonderful projects for men.

Zapraszamy do naszego aktualnego wyzwania.


1 komentarz :