wtorek, 6 stycznia 2015

Powitalne LO / Welcome LO

Witajcie :) 
W swojej pierwszej inspiracyjnej pracy postanowiłam użyć powitalny cytat z Paulo Coelho.
 Wykorzystałam papiery i tagi z kolekcji Zimowy poranek.
Użyłam też nowy stempelek z motylem
który pojawił się w sklepie razem z najnowszą kolekcją Pan i Pani Black.

Hello!
In my first inspiration I decided to use welcome quote from from Paulo Coelho.
 I  have used papers and tags from Winter Morning.
 I have used also a new butterfly stamp,
 which you can find in our store from the newest collection Mrs & Mr Black.




,

Zegar pokryłam najpierw pastą strukturalną, a potem spryskałam glimmer mistem. 
Na koniec lekko potuszowałam czarnym tuszem

The chipboard clock first I painted with the structural paste, and then I sprayed it with the glimmer mist. At the end of, I covered it with the black ink.


Użyłam:
I used:

Zimowy poranek 04 
Zimowy poranek 05Róże na tiulu białe
Tekturka - zegar  Stempel - motyl

Bardzo się cieszę, że mogę być tutaj i tworzyć dla Was :)
Udanego twórczego tygodnia!

I'm so happy, that I can be here and create for you :)
I wish you creative week!

2 komentarze :