poniedziałek, 16 marca 2015

A Story Layout - by Amy

Hi everyone, 
It's Amy here with you today to share a layout.
This time I used Pan i Pani Black / Mrs & Mr Black collection.
This collection is wonderful for manly layouts. I find it hard to make a layout without flowers but this amazing collection makes it so easy.

Witajcie,
dziś ja- Amy dzielę się z Wami LO.
Tym razem użyłam kolekcji Pan i Pani Black.
Ta kolekcja jest wspaniała dla męskich projektów. Ciężko jest mi zrobić layout bez kwiatów ale ta niesamowita kolekcja sprawia, że jest to łatwe.

A Story: 

The picture I used is one of my dear fiend Tracee Provis. I really love this picture and asked her if I could use it. It fitted this collection perfectly.
Let's have a closer look: 

To zdjęcie jest od mojej przyjaciółki Tracee Provis. Uwielbiam je i spytałam jej czy mogę go użyć. Pasuje ono idealnie do tej kolekcji papierów.
Zobaczymy kilka szczegółów:





Studio 75 products used:

Użyłam:

Pan i Pani Black / Mrs & Mr Black
Pan i Pani Black 02

Pan i Pani Black 03

Pan i Pani Black 01

Pan i Pani Black 05

Pan i Pani Black 06



Thank you so much for visiting the blog today we would love if you would play along this month.
Challenge #3 Women
Have a wonderful and sunny day.

Love

Bardzo dziękuję za odwiedziny dziś na blogu, zapraszam do udziału w naszym aktualnym #3 wyzwaniu.

Miłego i słonecznego dnia.





2 komentarze :