czwartek, 23 marca 2017

"Szczęście"' Mediowy layout i kurs video / Happiness'- Mixed media layout with Video Tutorial

Witajcie fani Studio 75.pl !

Dziś mam nowy layout, którym chcę się z Wami wszystkimi podzielić.
Mam również kurs video .
Mam nadzieję, że się Wam spodoba. 
Zerknijcie!


Hello Studio75.pl fans!

 Today I have a new layout to share with you all .
I also have a video tutorial for the same.
 Hope you like it.

Have a look!


Kilka zbliżeń - / Some close ups-


Do tego layoutu użyłam zachwycającego papieru Marzenia Alicji. Po prostu uwielbiam ten wzór w murek na tym arkuszu. Na mojej stronie użyłam również tagów z tej kolekcji. 

I used the gorgeous Alice's Dream papers for this layout. I absolutely love the brick wall pattern on this one. I used some tags from the same collection on my page as well.



Pokryłam stronę transparentnym gesso i postemplowałam nieco kwiatków tuszem archival. Pokolorowałam stemple kredowymi tuszami.
Poniżej jest video z procesem tworzenia. Zapraszam!

I covered the page with some clear gesso and stamped these flowers using black archival ink. I colored them with some chalk inks. 

Here is a process video of the same . Enjoy!



Produkty Studio 75, których użyłam -
Studio75.pl products used-



Dziękuję za odwiedziny !
Życzę udanego dnia!

Thank you for stopping by today! 
Have a great day! 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz