sobota, 4 marca 2017

Wyzwanie 2 / Challenge 2

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na drugie wyzwanie. Tematem wyzwania jest kartka składana. Kształt/forma kartki dowolna czyli każda kartka, która nie jest tylko złożona na połowe np. kartka easel, kaskadowa/z-fold card, step card, kartka parawanik, tri fold card, twist cards itp Ja przygotowałam tzw step card. Można również przygotować z-fold kartkę np taką - klik

Today I would like to invite you to take part in our second challenge. The theme is fun fold cards. You can create any type of folded card. I made a step card. If you like you can made a z-fold card like this one - click.

✽✽✽



✽✽✽

Here are the rules:
- Create any type  of  fold card
- it's not necessary but we will be happy if you use Studio75 products and link them to our store
- project must be new and has not posted earlier
- you can submit up to 3 entries, each project must be submit in a separate post
- in a post to add the below-mentioned banner
- You have time to particioate until 31 march


Zasady wyzwanie:
- do wyzwania trzeba stworzyć dowolna formę  kartki składanej
- użycie materiałów marki Studio75 nie jest konieczne, ale będzie nam miło jeśli ich użyjesz i podlinkujesz
- praca musi być nowa, nie publikowana przed ogłoszeniem wyzwania
- możesz zgłosić 3 prace, każdą w osobnym poście
- w poście ze zgłoszoną pracą dodaj podlinkowany baner wyzwania
- na Wasze prace czekamy do  31 marca


✽✽✽

Moją 'step card' przygotowałam z arkuszy Marzenia Alicji 05 i 06.

I created my step card with Alice's Dreams 05 and 06.





Serdecznie pozdrawiam!
Thank you so much for stopping by!
Joanna



2 komentarze :

  1. Czy kartka sztalugowa to kartka składana? Chciałam taką zgłosić, ale ogarnęły mnie wątpliwości ;) Trochę wstyd, gdybym została z takiego powodu zdyskwalifikowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc Jania.
    Tak, jest skladana :-) Dodaj prosze do wyzwania :-)
    Asia

    OdpowiedzUsuń