poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Letni, mediowy layout z kolekcji The Peony Avenue / Summer Garden Mixed-Media Layout with Peony Avenue

Witajcie przyjaciele! Dziś chcę Wam pokazać coś specjalnego! Coś, co zrobiłam tylko dla siebie! Dostałam to urocze zdjęcie i nie mogłam się powstrzymać, żeby dać mu odpowiednią oprawę. 
Użyłam kolekcji The Peony Avenue, aby stworzyć delikatny layout w letnich kolorach z kwiatem z foamiranu. Layout zrobiłam na płycie MDF. Przypomina mi kwitnący ogród w środku sierpnia! Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
Poniżej wiele zdjęć! 


Hello, dear friends! Today I have something special to show you! Something I've created just for myself! Got this lovely picture and couldn't help putting it in some worthy frame.
 I used the new "Peony Avenue" collection to create a delicate summer-colored layout with foamiran flowers  on hard MDF board. It reminds me of blooming garden in the middle of August! 
I hope you will like it!
Here come many photos! :) 











Dziś uzyłam sporo śliczności ze Studio 75:
Today I used a lot of goodies from Studio75 shop:

The Peony Avenue zestaw papierów 30,5x30,5cm The Peony Avenue 07 Pianka Foamiran 0,06 mm 35 x 30 cm, biała

Róże na tiulu białe   Kwiat wiśni- kremowy  Kwiat wiśni- niebieskie

Maska serwetka 14x14 cm


Thank you for staying with us!
Hugs,

Olga (paperovedyvo.blogspot.com)



2 komentarze :