poniedziałek, 30 października 2017

Zimowe jagody / Winter Berries


Witajcie kochane krafujące duszyczki! Ostatnie dni października zawsze przypominają mi o tym, że czas się spieszyć z kartkami świątecznymi. Więc właśnie to zrobiłam! Dziś chcę Wam pokazać moją jaśniutką, zimową kartkę stworzoną z kolekcji Świąteczny prezent. Dodałam również szydełkową śnieżynkę, żeby było bardziej delikatnie i przytulnie!


Hello, dear crafty souls! Last days of October always bring me the feeling that time to hurry with Christmas cards :) So that's what I do! And today I'm going to show you my bright wintery card created with beautiful new papers from "Christmas Gift" collection.  I also added a crocheted snowflake to make it softer and cozier!






Mam nadzieję, że się Wam podobało!
Really hope that you like it!

Materiały:
Materials I've used:

Christmas gift scrapbooking paper set 12x12 set Christmas gift 04

Christmas gift 02 Święteczny Prezent 01

Świąteczny prezent 06, bileciki po polsku


Uściski,
Olga

Hugs,
Olga
(paperovedyvo.blogspot.com)



2 komentarze :