poniedziałek, 23 października 2017

Świąteczna ozdoba ze zdjęciam / Christmas ornament with picture



Witam wszystkich :)
Hello everyone :)



Dziś chcę Wam pokazać świąteczną ozdobę ze zdjęciem mojego synka. Po mojej ostatniej pracy na tekturce bombka chciałam zrobić coś nieco innego, dlatego zdecydowałam się na projekt ze zdjęciem. Na tło wybrałam papier z zeszłorocznej kolekcji Idą Święta , ale cała reszta dodatków pochodzi z najnowszej kolekcji Świąteczny prezent. Na prawdę uwielbiam tę kolekcję, szczególnie za jej piękne dodatki do wycinania. Są takie ozdoby jak cynamon, ptaszki, plaster pomarańczy i wiele więcej. Tworzenie z tą kolekcją jest niesamowicie łatwe i sprawia dużą radochę. Zrobiłam video kurs, na którym sami zobaczycie jak łatwo z nią pracować i stworzyć fajną kompozycję. 

Today I'm sharing a Christmas ornament with my son's picture. After my previous round project on chipboard bouble I wanted to try something new, that's why I decided to create project with picture. 
For the background I used paper from Christmas time collection but all the other embellishments are from our newest collection Christmas gift. I really love this collection for it's beautiful extras to fussy cut. It has a lovely birds, cinnamon, orange slice and many more. Creating with those papers is very easy and gives a lot of fun.  I made a video tutorial with this project so you can see yourself how cool it is to use all those beautiful elements to create a composition. 







*************************************************************


*************************************************************









Materiały: /Supplies:


      








Nadal jest czas, żeby wziąć udział w naszym aktualnym wyzwaniu.
"Smaki i Kolory jesieni"
There is still time to participate in our current challenge :)
"Tastes and colour of Autumn"





Dziękuję za odwiedziny 
Miłego Dnia! 

Thank you for stopping by :)
and have a nice day!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz