środa, 23 stycznia 2019

Tag w sielskim klimacie


Witajcie z tej strony Karolina,

Wiem, że zima w pełni, ale mnie już jakoś nie ciągnie do zimowych prac, ciągnie mnie za to bardzo do wiosny, kolorów i sielskiego, relaksującego klimatu.
Do takich prac idealnie nadaje się kolekcja Mintay Papers FarmLife. Urocze gąski, polne kwiaty, motylki i pszczoły nadają uroczego klimatu każdej pracy. Mój projekt wykonałam na bazie małego taga z Woodouts! wielkości 15x7,5 cm. Baza jest gruba i sztywna, dlatego mogłam nakleić na nią dowolną ilość warstw papieru bez obawy że się powygina.  
Poszczególne warstwy papieru naklejałam na klej oraz taśmę dwustronną z pianką, żeby nadać bardziej trójwymiarowego charakteru pracy oraz objętości. Gdzieniegdzie dodałam białe kropelki w płynie, oraz Artsy Stone z Cadence. 


Hi, it's Karolina here, 

I know that it's the middle of winter, but I am not drawn to winter works anymore, it draws me very much to spring, colors and idyllic, relaxing mood.
The Mintay Papers FarmLife collection is ideal for such work. Cute geese, field flowers, butterflies and bees give a charming atmosphere to every work. I made my project  on a small tag from Woodouts! size 15x7,5 cm. The base is thick and solid, so  I could glue  many  layers of paper on it and it still looked perfect. 
I glued each layer of paper to glue or  a double-sided tape with foam to give a more three-dimensional character of the work.  Here and there, I added white liquid droplets, and Artsy Stone from Cadence.

















Miłego dnia :)
Have a nice day :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz