piątek, 1 marca 2019

Exploding box ślubny / Wedding exploding box

Ślubny Exploding box


Witajcie:)

Zapewne widzieliście już najnowszą kolekcję Studio75 Hello Spring :) Ja zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Kiedy tylko dokładnie ją sobie obejrzałam i nacieszyłam oczy, przyszła pora nacieszyć duszę. Pocięłam te piękne papiery i wykonałam z nich wiosenne ślubne pudełko:)








Na pierwszy ogień poszły deski Hello Spring 01- ten wzór jest bardzo uniwersalny, a kolor wprost idealny - cudnie komponuje się nie tylko z tą kolekcją, ale i z wieloma innymi:) Bazę pudełka (marki GoatBox) - jego wieko oraz wnętrze - ozdobiłam kolorowym deseniem papieru Hello Spring 03 oraz całym mnóstwem wyciętych z kolekcji elementów (Hello Spring 04, 05, 06, 07, 08). Odrobina sizalu oraz ogrom kosteczek dystansowych pomogły stworzyć warstwy, natomiast z pianki foamiran przygotowałam kilka kwiatów, które zdobią wierzch i środek pudełka. W jego wnętrzu skrywają się także dwa schowki z  tagami, jako miejscem na wpisanie życzeń lub włożenie gotówki. 
Dla efektu wiele elementów (serduszka, środki kwiatów) pokryłam Glossy Accents, a serduszko ze sklejki (Mykukui) częściowo zembossowałam na biało.












 Mam nadzieję, że wiosna szybko do Was zawita, bo do mnie zawitała wraz z Hello Spring , przynajmniej w sercu:)
Wierzę, że moja dzisiejsza inspiracja z nowej, cudnej kolekcji się Wam spodoba i że skusicie się, aby wypróbować, co jeszcze ciekawego można z niej wyczarować...

Pozdrawiam Was serdecznie:)



Ze sklepu wykorzystałam:












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz