piątek, 15 marca 2019

Wiosna, wiosna, wiosna ach to TY...

Kartka uniwersalna - okiennica DL 

na wiosenne uroczystości

Witajcie:)
Ja już czuję wiosnę w powietrzu, choć aura ciągle zmienna:)
Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam kartkę na bazie Goatbox w formacie DL i w wersji "okiennica". Wybrałam papiery z najnowszej wiosennej kolekcji Hello Spring, gdyż jest ona tak ciepła, śliczna i cudnie pastelowa, że polubiłam ją bardzo, świetnie mi się z nią pracuje i tak będzie, póki jej nie wykorzystam do ostatnich ścinków:) Zrobiłam także kilka kwiatuszków z foamiranu i wkomponowałam je w kartkę, ale kolekcja ta jest tak bogata w dodatki do wycinania, że nie trzeba właściwie nic poza nią samą i równie dobrze mogłoby się obyć bez foamiranowych kwiatów:)





Poprzednio z tej kolekcji przygotowałam dla Was ślubny Exploding box, dziś kartka - projekt bardzo popularny, a w tej wersji także uniwersalny.  W marcu, kwietniu i maju jest wiele okoliczności, na które taką kartkę można wykorzystać - od Dnia Kobiet zaczynając, poprzez urodziny, imieniny, na Dniu Matki kończąc:) Zresztą sami zobaczcie:)











Na zakończenie pragnę Was serdecznie zaprosić do udziału w naszej wiosennej zabawie. Może skusicie się i wykonacie projekt zgodny z paletą, aby wziąć udział w naszym wyzwaniu:)




Mam nadzieje, że moja propozycja uniwersalnej kartki przypadnie Wam do gustu:) Pozdrawiam Was wiosennie:)



Ze sklepu wykorzystałam:









2 komentarze :