środa, 6 marca 2019

Tag z gniazdkiem z sizalu na papierach Hello Spring


Hej, z tej strony Karolina

Chciałabym pokazać wam dziś tag, który zrobiłam wykorzystując najnowszą kolekcję papierów Studio 75 Hello Spring. Pracę wykonałam na bazie dużego taga z Woodouts wysokości 20 cm. 
Delikatne kolory papierów w odcieniach pastelowych podkreśliłam używając tuszy distress w intensywniejszych kolorach. Wycięłam wiele gałązek z liśćmi oraz kwiatków, zarówno z pasków do wycinania ja i z arkuszy papieru. Dodałam też wzór przez maskę, trochę koronek, gazę tiul i brokat. 


Hello, its Karolina here

I would like to show you today the tag I made using the latest Studio 75 Hello Spring collection of papers. I made the work on the basis of a large Woodouts tag with a height of 20 cm.
I emphasized the delicate colors of pastel-colored paper using distress inks in more intense colors. I cut out many branches with leaves and flowers, both from the strips to fussy cutting  and  from the the sheets of paper. I also added a pattern through the mask, some lace, gauze ,tulle and brocade.


























Miłego dnia,
Have a nice day,




2 komentarze :