piątek, 12 kwietnia 2019

Kartka świąteczna DL + życzenia

Wielkanocne życzenia - 

 Wielkanocna kartka z kolekcji Hello Spring



Witajcie:)
Oto zbliżają się Święta Wielkanocne. Z tej okazji przygotowałam dla Was kartkę świąteczną, którą wykonałam z naszej najnowszej wiosennej kolekcji Hello Spring. Jak sami widzicie, kolekcja ta jest niezwykle uniwersalna - wykonałam z niej już projekt ślubny, wiosenną kartkę okolicznościową, a dziś proponuję Wam kartkę wielkanocną. Osobiście bardzo polubiłam tę kolekcję, nie tylko za cudne pastelowe kolory i świetnie dopasowane dodatki, ale przede wszystkim za jej niezwykłą praktyczność. Kolekcja Hello Spring nadaje się właściwie na każdą okazję.



Chciałam Wam dzisiaj także złożyć świąteczne życzenia:

Moi drodzy! Na radosne Święta Zmartwychwstania Pana Naszego Jezusa Chrystusa życzę Wam, by Jego blask zwyciężający śmierć rozjaśniał wszelkie cienie Waszego życia i prowadził ku wiecznej radości. Alleluja!!!








Moją karteczką pragnę Was także serdecznie zaprosić do czynnego udziału w naszym nowym wyzwaniu - świątecznym bingo.



Moja kartka - jeśli się dobrze przyjrzycie - wpisuje się we wszystkie możliwe linie tego bingo:) Mam nadzieję, że skusicie się i wykonacie projekt z kolekcji Hello Spring. Wierzę, że pokochacie ją tak mocno jak ja:)


Wszystkiego dobrego:)


Ze sklepu Studio75 wykorzystałam:












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz