wtorek, 2 kwietnia 2019

Kurs na wianek na obręczy / How to make a wreath on hoop

Hej z tej strony Karolina,

Zrobiłam dla Was kurs na wianek na obręczy z Woodouts! z kwiatkami papierowymi zrobionymi z małych arkuszy kolekcji Hello Spring.
Najpierw pomalowałam obręcz na biało farbą hybrydową z Cadence. Następnie zrobiłam kwiatki sprężynki z papieru i nakleiłam je przy pomocy gorącego kleju w pistolecie.
Najdłużej zajęło mi malowanie obręczy, cała reszta to była chwilka.


Hi it's Karolina here,

I made a tutorial for you how to make a wreath on the hoop of Woodouts! with paper flowers made from small sheets of the Hello Spring collection.
First, I painted a white rim with Cadence paint. Then I made flowers from a  paper Hello Spring and I glued them using hot glue gun. 
It took me the longest to paint the rim, all the rest was just a moment.



*********************************************************************************




*********************************************************************************







Materiały:/ Supplies









1 komentarz :