piątek, 16 listopada 2012

kobieca delikatność

Witajcie! Kto z Was już miał w rękach papiery z nowej cudnej kolekcji Penini "Winter Time"? te papiery to kwintesencja kobiecej delikatności. A do tego są niezwykle uniwersalne! Dziś pokażę Wam dwa notesiki, które stworzyłam z materiałów dostępnych w sklepie Studia75.



Do ozdoby kart użyłam kilku papierów, kładąc nacisk na połączenie odcieni niebieskich oraz różowo-kremowych. Oprócz tego z płócienek wycięłam kształty, które dodały trochę ciepłego dotyku. 





Na pierwszym notesie kwiaty wycięłam sama, natomiast do ozdoby drugiego użyłam gotowej białej róży, którą przyozdobiłam z lekka brokatem.




I jeszcze pokażę Wam okładkę wewnętrzną i tylną:

 



Myślę, że taki notes będzie miłym upominkiem, dla jakieś romantycznej duszy :)
Miłego dnia!

 Użyłam produktów:


















6 komentarzy :

  1. Przepiękne delikatne notesy. Sama uczta dla oka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne notesy! Robią wrażenie :) A w tych papierkach coraz mocniej się zakochuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przesliczne ! kwintesencja kobiecości - to fakt :)

    a papiery już pocięłam - wkrótce pokażę - są naprawdę bardzo wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że podobają się Wam i notesiki a w szczególności papiery :)) Polecam, bo naprawde są uniwersalne i można wiele z nich stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, delikatne notesiki :)

    OdpowiedzUsuń