środa, 28 listopada 2012

Winter Time dla dziewczynki

Witajcie :)

Zapraszam na moją pierwszą oficjalną inspirację.

Propozycja na dziś to notes i kartka z shakerboxem, które stworzyłam w prezencie urodzinowym dla młodszej koleżanki mojej córci.

Komplecik przygotowałam na bazie papierów z kolekcji Winter Time, które uwielbiam nie tylko za ich kolorystykę i sam projekt ale także za to, że są bardzo uniwersalne i nadają się do wielu prac.
Nie mogło też zabraknąć odrobiny połysku w postaci różowych motylków- brokat i róż, to kochają czteroletnie dziewczynki ;)

W obu pracach użyłam w większości tych samych materiałów by pokazać jak drobne zmiany mogą wpłynąć na końcowy efekt ;)

Tak prezentuje się rzeczony komplecik:




Urodzinki już się odbyły, prezent podobał się małej jubilatce i jej mamie, która zastrzegła, że notes schowa i da go córci jak będzie starsza ;)

Do wykonania notesu i kartki użyłam:

 

Mam nadzieję, że udało mi się Was choć odrobinę zainspirować ;)

* * * * *

Zapraszam na blog Studio75 jeszcze raz po południu, 
będzie tu czekała na Was niespodzianka :)

* * * * *

Pozdrawiam ciepło i życzę wielu kreatywnie spędzonych chwil :)
Novinka
  

1 komentarz :

  1. Prześliczny, uroczy zestaw, w sam raz dla dziewczynki! Do tego wcale nie przesłodzony.

    OdpowiedzUsuń