poniedziałek, 5 listopada 2012

Ptaszkowa kartka zimowa

Witajcie,                                                                                                                                                                     Na dzisiaj przygotowałam kartkę z ptaszorem w roli głównej.                                                            Połączyłam dwie kolekcje marki studio75.pl                                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                   Z kolekcji zimowej wykorzystałam papier  Winter time 04 i ulubionego przez Was ptaszka na gałązce.                                                                                                                                                 Do tego stylizowane okienko z summerowych znaczków  plus papier z kolekcji  Sumer&latte 04.                             
 A na deser ramka z płótna craftowego . Ptaszora potapowałam akrylówką i lekko potuszowałam na brzegach, dodałam też gazę ;)
Co sądzicie o takim mariażu??? Przepraszam za rozrzucony tekst, klawiatura odmawia mi współpracy. Trzymajcie się cieplutko. Pozdrawiam. Aneta

2 komentarze :