czwartek, 28 maja 2015

Kartka od Gościnnej Projektantki Shilpy / Card by GD Shilpa


Witajcie Kochani :)
Dziś ponownie gościmy w naszych progach Shilpę, którą poznaliście TU.


Hello Dears :)
Let`s meet our Guest Designer Shilpa.


Tym razem Shilpa przygotowała dla nas kartkę.



A oto, co pisze o stworzonej kartce sama autorka:
"Do stworzenia tej kartki użyłam kolekcję Panna Oliwia. 
Zrobiłam teksturę i użyłam zielonej mgiełki. Następnie dołączyłam sentencję i kwiatowy tag, które są dostępne w tej kolekcji. Różowe kwiaty zrobiłam sama ręcznie.
Jestem bardzo zadowolona z pracy z papierami z tych pięknych kolekcji."



This author wrote about his work:
"For Making this card, I've used Studio 75 Panna Olivia collection. I
created texture and used Lindy's spray in green. Next I attached
sentiment and flower tags which were available in this collection. Pink
flowers are handmade.
I totally enjoyed working with these beautiful paper collection."




Dziękujemy za piękną inspirację :)

Thank you for the beautiful inspiration :)

* * *



* * *

Przypominam o naszym aktualnym wyzwaniu#5.

I remind you about our challenge#5.





1 komentarz :