sobota, 23 maja 2015

Gościnna Projektantka Shilpa / GD Shilpa

Witajcie :)
Dziś gościmy na naszym blogu utalentowaną Shilpę z Indii.

Hello :)
Today our Guest Designer is talented Shilpa from India.


"Witam, jestem Shilpa, mieszkam w Bangalore w Indiach. 
Malowałam od dzieciństwa. Pierwotnie tworzyłam kartki ale od kilku lat dołączyłam Mixed media. A teraz tworzenie journali i zabawa mixed mediami to moja pasja. Moje projekty są żywe i kolorowe. Moja sztuka utrzymuje mnie przy zdrowych zmysłach. 
Oprócz tworzenia jestem nienasyconą czytelniczką i lubię gotować.

Jestem bardzo podekscytowana tym, że jestem Gościnną Projektantką w Studio75. Dziękuję bardzo Aneto za tą możliwość."


"Hi, I am Shilpa, I stay at Bangalore in India. I painted since
childhood. Originally I am a card maker, hooked to Mixed media couple of
years back. And now creating journal pages and playing with mixed medias
is my passion. My creations are vibrant, Lively and colorful. My art
keeps me sane.
Apart from art I am a voracious reader and enjoy cooking!

I am very excited to be Guest Designing at Studio 75 this month. Thanks
so much Aneta for this opportunity."


Shilpa przygotowała dla nas stronę art journala.
Shilpa has prepared for us art journal page.


"Na stronie art journala użyłam papierów z kolekcji Pan i Pani Black. Jako tło użyłam papieru w róże. Dla stworzenia tła użyłam pasty modelującej i kwiatowej maski. Aby rozświetlić color użyłam mgiełki. Kobietę vintage, motyle, zegar i wieżę Eiffla wycięłam z papierów z tej samej kolekcji"


"For Art Journal pages I've used Studio 75 Mrs and Mr Black Paper
collection. I've used Rose design paper from the collection in the
background. For creating texture, I applied Finnabaire modelling paste
through Prima fading floral stencil. To bring the color on it, I've used
are cut out from same paper collection."



Dziękujemy Shilpie za piękną inspirację :)
Thank you for the beautiful inspiration :)

* * *


   


* * *

Przypominam o naszym aktualnym wyzwaniu#5.

I remind you about our challenge#5.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz