poniedziałek, 4 maja 2015

Notes na przepisy / Culinary book

Witajcie :)
Mam nadzieję, że miło spędzacie długi weekend majowy :)
Ja dziś chcę się podzielić z Wami notatnikiem na przepisy, który wykonałam z 

Hi everyone :)
Hope you are having nice time during this long weekend :)
Today I would like to share with you culinary book. I've made this notebook using papers from  Studio75 - Yummy! collection.


Malutka łyżeczka także jest do nabycia w sklepie Studio75.
Little silver spoon is also available in Studio75 store.

Użyłam także nowych wkładów do przepiśników, czyż nie są cudne??
I have also used new inner pages for recipe books, aren't they cute??

Dziękuję / Thank you:)

Pragnę także Wam przypomnieć o naszym nowym wyzwaniu z TAGIEM :)
Please remember about our new challenge with TAG :)



Products used:
    

  

2 komentarze :

  1. Tak mega, mega przesłodki! I ta łyżeczka z kokardką powaliła mnie na kolana! Piękny!

    Zapraszam serdecznie na bloga i CANDY: www.nozyczkirudej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń