niedziela, 30 kwietnia 2017

Wyniki wyzwania #3/Challenge #3 results

Witajcie!
Hello everyone :)

Dziś mam dla Was wyniki kwietniowego wyzwania.
Dziękujemy za wszystkie piękne zgłoszenia. 
A Zwycięzcą #3 Wyzwania jest......
Today I have the results of our April challenge for you. 
Thank for all the beautiful entiries.
And the winner of #3 Challenge is.......
.......
......
.....
....
...
..
.

 i jej pięknie ukwiecona karteczka:
and her beautiful flowery card: 
 

Congratulations and please contact us at: studio@studio75.pl

Mamy dla Ciebie baner zwycięzcy oraz bon o wartości 30 zł do zrealizowania w naszym sklepie online.
We've got  for you challenge winner bane
and 30 zl voucher for you to spend in studio75 online shop.

Miłego Dnia :)
Have a nice day :)

7 komentarzy :

  1. Ogromnie dziękuję! Bardzo się cieszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszę z prośbą o odpowiedź na maila, którego do Państwa wysłałam w związku z odbiorem nagrody, gdyż do tej pory nie otrzymałam na niego żadnej wiadomości. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Erita, nie mam emaila od Ciebie, albo nie mogę go odnaleźć, proszę o ponowne przesłanie, pozdrawiam, Aneta

      Usuń
    2. Witaj Aneto ;) Wyślę jeszcze raz, w razie czego mój adres mailowy to nozyczkirudej@gmail.com

      Usuń
    3. Wysłałam, czy wiadomość dotarła?

      Usuń
  3. Niestety nie, wysłałam własnie meila do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problemem był błąd w mailu ;) Paczuszka dotarła i to pełna cudowności! Dziękuję <3

      Usuń