poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Romantyczna kartka z kwiatem / A Romantic card with flower


Witam wszystkich:)

Dziś chciałabym Wam pokazać romantyczną delikatną kartkę z kwiatem jako punktem centralnym. 
Wydaje mi się, że kartki takie jak ta są dobre na wiele okazji takich jak urodziny, śluby, czy rocznicę.
Użyłam papierów z naszej najnowszej kolekcji Aleja Róż odrobinkę z Marzenia Alicji i mojej ulubionej Primo blue. Kartka jest wielowarstwowa, żeby nadać jej trójwymiarowy wygląd warstwy przykleiłam na beermatę. Całość wykończyłam brokatem. 

Hello everyone :)

Today I'd like to show you a romantic, light card with a flower as a focal point. 
I think cards like this one are good for many ocassions like birthday, wedding or anniversany. 
I used papers from our newest collection The Rose Avenue a bit older Alice's dreams and one of my favourite Primo blu.  Card is multilayered  to add more three dimentional look  the layers are glued onto a beermate. To finish off the project I add some glitter. 







Materiały: / Supplies:


    


    




Zapraszamy do udziału w naszym aktualnym wyzwaniu :)
Please join our current challenge :)




Dziękuję i życzę miłego dnia!
Thank you and have a nice day!




4 komentarze :