piątek, 28 kwietnia 2017

Last post / Ostatni

hi :)
Today I'm saying goodbye to Studio75 Design Team.
I've been on the team for few years :) and it was a fantastic time!
Thank you so much Aneta for giving me an opportunity to be a part of the team. 
It's not my last inspiration for Studio75 tho! I still will be using Studio75 products which you 
will be able to see on Scrap & Craft blog and social media :)

Dziś żegnam się z Design Team'em Studio75.
Inspirowałam Was przez kilka ostatnich lat i to był fantastyczny czas!
Bardzo dziękuję Anecie, że dała mi możliwość bycia częścią tego teamu. 
To oczywiście nie jest moja ostatnia ispiracja dla Studio75 i nadal będę te produkty używała
a Wy będziecie mogli prace z nimi oglądać na blogu Scrap & Craft.


 Studio75 had many beautiful paper collections but and I have my 2 fav:
Here I made a collage of cards with those two collections :)

Studio75 miało wiele pięknych kolekcji papierów ale ja mam swoje 2 ulubione:
Lavendowy Poranek i Marzenia Alicji
Zrobiłam takie zestawienie kartek z wykorzystaniem tych właśnie papierów :)
Thank you! Dziękuję!



1 komentarz :