czwartek, 20 kwietnia 2017

Mediowy layout "Radość" / "Happiness"- Mixed media layout

Witam wszystkich!
Hello Everyone!

Dziś na blogu wita Jaya. Mam nadzieję, że wszyscy macie wspaniały dzień!
Dziś chcę się z Wami podzielić mediowym Lo. Jest delikatny, kobiecy i kolorowy. 
Jestem zachwycona tym, jaki elekt końcowy uzyskał ten projekt. 

Zerknijcie

Jaya here today on the blog. Hope you all are having a great day!
Today I have a mixed media layout to share with you all. It soft, feminine and colorful.
I love how this page turned out.

Have a look



Kilka zbliżeń / Some close ups-




Do mojej dzisiejszej strony użyłam arkusza  papieru Panna Oliwia 02. Po prostu uwielbiam to zachwycające drewniane tło. Użyłam też maski Serwetka, żeby stworzyć nieco tekstur . 

For my page today I used the Miss Olivia 02 scrapbooking paper. I absolutely love this gorgeous  Wood grain background pattern paper. I also used the Doily lace stencil on my background to create some texture.








Podczas gdy pasta modelująca schła spryskałam całość błyszczącą mgiełką, która utworzyła połyskujący efekt. Bardzo podoba mi się zawiły wzór maski tej maski. Wycięłam też uroczą małą klatkę z dodatków do wycięcia z kolekcji Marzenia Alicji. 

While the modelling paste was dry I sprinkled some glitter dust on it for some gorgeous sparkly effect. I love the intricate pattern of this stencil. I also fussy cut a cute little cage for on the diecut sheets from Alice's Dream collection. 

materiały / Studio75.pl supplies used-



Dziękuję za dzisiejsze odwiedziny. Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój post. 
Udanego dnia!


Thank you for stopping by today. Hope you liked my post for the day.

Have a great day! 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz