poniedziałek, 12 marca 2018

Kartki ze złotem w tle / Cards with golden background


Witajcie,
Hello,

Na dziś mam dla was kartki wykonane z papierów Craft O'clock Celebrate Today oraz Studio75 Cherry Blossom.  Celebrate Today to bardzo ładna kolekcja w stonowanych kolorach, w odcieniach szarości i zieleni. Jak wyglądają poszczególne arkusze  możecie zobaczyć w pierwszej części  filmu, który przygotowałam dla Was. W drugiej części możecie zobaczyć jak zrobić kartkę, którą widzicie pod tekstem.

Na tło do mojej kartki w stylu glamour wybrałam czarny arkusz z kolekcji Cherry Blossom. Żeby urozmaicić tło nałożyłam złotą  pastę strukturalną  Dora Perla z Cadence. Wykorzystałam maskę z bardzo ładnym marokańskim wzorem.  Stworzyłam wielowarstwową kompozycję z papierów Celebrate Today, wykorzystałam  fragmenty arkuszy oraz piękne kwiatki do wycinania. Napis, który zdobi front kartki wycięłam z dodatków do kolekcji Cherry Blossom.  

Pracowało mi się z tymi papierami bardzo dobrze i łatwo, że zrobiłam od razu jeszcze kilka kartek.


For today, I have for you cards made of Craft O'clock Celebrate Today and Studio75 Cherry Blossom papers. Celebrate Today is a very nice collection in delicate colors in shades of gray and green. What individual sheets look like you can see in the first part of the video that I have prepared for you. In the second part you can see how to make a card that you see under the text.



I chose the black sheet from the Cherry Blossom collection for the background of my glamor-style  card. To add more interest to the background, I applied the golden structural paste Dora Perla from Cadence. I used a mask with a very nice Moroccan pattern. I created a multi-layered composition from Celebrate Today papers, I used fragments of sheets and beautiful flowers for cutting. The sentance that decorates the front of the card was cut from the additions to the Cherry Blossom collection.

Working with these papers was wvery easy and pleasant so I made a few cards more. 
























Zapraszamy do udziału w naszym aktualnym wyzwaniu z paletą kolorów.
We invite you to join our curent challenge with colour palette. 








produkty: / products:




  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz