środa, 21 marca 2018

Płótno z kolekcji Lawendowy poranek / Lavender Morning Canvas

Witajcie kochani!
Hello dears!


Z tej strony Anat z nowym projektem, którym chcę Was zainspirować.
Zdjęcie mojej mamy na płótnie, z wykorzystaniem pięknej kolekcji Lawendowy poranek.
Tym płótnem, chcę Wam pokazać, że na prawdę niewiele trzeba, żeby stworzyć piękny projekt.


Anat here with a new project to inspire you. 
My Mom's Picture in a Canvas  made with the beautiful Lavender Morning collection.
With this canvas I want to show, you don't need much to create a gorgeous project.




Kolekcja Lawendowy poranek nie jest nowa, ale ja nadal bardzo ją lubię!
Kombinacja papierów, wzorów i kolorów jest piękna!

Najpierw nakleiłam na płótno jeden z papierów. Na wierzch pomalowałam przezroczystym gesso, żeby zabezpieczyć powierzchnię. Podczas gdy gesso schło wycięłam, kwiatki z papierów i pasków z dodatkami. Wycięłam ramkę z fioletowego arkusza papieru Lawendowy poranek 01. Naniosłam pastę strukturalną przez dwie moje ulubione maski. Gdy pasta była już sucha dodałam koloru mgiełką i zrobiłam troszkę plamek. Trochę postemplowałam tło i zaczęłam tworzyć kompozycję z kwiatków, koronek oraz kilku metalowych ozdób takich jak zegar. Na koniec dodałam słowo tekturkę, które wyraża co czuję do mojej pięknej mamy. 

Mam nadzieję, że Was zainspirowałam! buziaki!


 The Lavender Morning collection is not new but I still like it very much! 
The combination of the papers patterns and colors is wonderful!

First I adhered to the canvas one of the papers. Spread on top clear gesso to protect it .
Minwhile it was drying I cut out, all this flowers, from two papers and  Add-on Strip. 
I die cut a frame out of the purple side of Lavender Morning 01.
Spread structre paste with two of my favorite stencils
When the texture was already dry I colored it with color spray and added splashes around. 
I stamped a little bit and started arranging the composition with the flowers cut-outs' laces and a few metal embellishments like the gorgeous clock charm
At last I added a chipboard word that shows what I feel for my Beautiful Mom💓!

Hope I've inspired you! xoxo





I used:

Lavender morning 01


Lavender morning 03


Lavender morning strip with tags 07

Clock charm - 1 piece
Stencil - doily lace
Stencil - spred dots

Structure paste 300ml

Klej magic z aplikatorem  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz