poniedziałek, 26 marca 2018

Mixed mediowy domek w stylu Shabby chic / Shabby chic mixed media house



Witajcie:) 
 Hello everyone :)


Dziś chcę się z Wami podzielić mixed mediowym domkiem w stylu shabby chic. Na tło wybrałam ciemny arkusz papieru z kolekcji Cherry Blossom. Ciemny kolor rozbieliłam białą farbą akrylową z Cadence używając gąbki. Dodałam teksturę do tła wykorzystując maskę murek i białą pastę strukturalną, którą dla lepszego efektu po wyschnięciu też delikatnie rozbieliłam białą farbą. 
Zrobiłam też troszkę stemplowania. Moja główna kompozycja stworzona jest z kwiatów, koronki, gazy oraz kamyków. Na koniec popryskałam całość odrobiną białej i różowej farby i dodałam dość duże kropki przezroczystymi perełkami w płynie. 

Today I'm sharing a shabby chic, mixed media house. For my background I used dark paper from Cherry blossom collection and I whiten it with white acrylic paint from Cadence using sponge. I added texture using  brick stencil and white structure paste but to achieve more bright white I covered the pattern with white paint.   I also made some stamping. My main composition is created with flowers, lace some gauze and art stones. I finished my project with splashes of white and pink paint and transparent liquid pearls. 








Miłego Dnia!
Have a nice day !

supplies:/ produkty:

      


      


          


      


     

3 komentarze :