poniedziałek, 19 listopada 2018

Alterowany balon / Altered hot air ballon

Hej z tej strony Karolina,

Dziś ma dla Was projekt wykonany na bardzo fajnej, solidnej bazie w kształcie balona z Woodouts! 
W naszym sklepie jest dostępnych sporo różnych ciekawych kształtów więc zajrzyjcie koniecznie, może któryś z nich Was zainspiruje do działania.
Ja wybrałam bazę w kształcie balona na gorące powietrze. 

Pracę zaczęłam od zagruntowania bazy z MDF białym podkładem z Pentart. Gsy podkład wysechł zaczęłam nakładać pastę strukturalną przez maski. Oczywiście znów musiałam podsuszyć pastę i tak właściwie postępuję z każdym etapem tworzenia tego projektu. gdy nie chcę żeby media się mieszały solidnie je suszę zanim nałożę kolejny preparat. 

Ciekawe tekstury z masek spryskałam mgiełkami w kilku kolorach a następnie,  gdy wyschły patynowałam pastą, woskiem oraz białą farbą. 
Większość elementów przykleiłam na klej na gorąco. 
Napis Dziękuję, że jesteś to dodatek do kolekcji Forever love.  Kwiaty zrobiłam ręcznie. 
Mam nadzieję, że balon Wam się spodoba.

Hi it's Karolina here, 

Today I  have  for you a project made on a very cool, solid base in the shape of a hot air balloon from Woodouts!
There are a lot of interesting shapes available in our store, so be sure to check it out, maybe one of them will inspire you to create beautiful things.

I started the work by priming MDF base with a white acrilic primer from Pentart. When  primer dried I started applying structural paste through masks. Of course, I had to dry the paste before next step  and in fact I'm drying my project every  time when I do not want the media to mix. 
I sprayed interesting textures from the masks with mists in several colors and then, when dried, patinated paste, wax and white paint.
I glued most of the elements using  hot glue gun.
Inscription "Thank you for being" is an addition to the Forever love collection.Flowers are hand made by me. 
I hope you like the balloon.
















Materiały: / Supplies:










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz