środa, 28 listopada 2018

Tagi w kształcie świątecznych ozdób od Anat / Ornaments shaped Tags with Anat

Witajcie drodzy czytelnicy!
Hello dear readers!


Z tej strony Anat, dziś dzielę się z Wami dwoma tagami w kształcie świątecznych ozdób.
Anat here today to share two Ornaments shaped Tags created for inspiring you!





Narysowałam kulę oraz gwiazdkę na tekturze i wycięłam je tak żeby wyglądały jak ozdoby choinkowe. Takie same kształty wycięłam z pięknego  papieru z kolekcji Świąteczny prezent. 
Jak już Wam pisałam w moim ostatnim poście uwielbiam tę kolekcję, jak widzicie możecie z niej zrobić mnóstwo pięknych projektów!

Najpierw pokryłam papier przezroczystym gesso, rozrowadziłam pastę modelującą przez maskę i popryskałam mgiełką w moim ulubionym kolorze.  Następnym krokiem było zbudowanie kompozycji z obrazków wyciętych z papieru oraz die cutów.

Mam nadzieję, że Was zainspirowałam do zrobienia swoich własnych dekoracji!

I designed and cut a Ball and a Star out of cardboard, in a shape to look like christmas tree ornaments. I cut the same shape out of papers from the gorgeous Christmas Gift collection. 
As I said in my last post here I love it and as you can see you can do so many things with it!

 I first covered the papers with Clear gesso, spread texture paste trough stencil and sprayed some of my favorite colors. Next step was to build the composition with images from the paper collection and  die cuts I made with studio75 papers and craft dies.


Hope it inspires you to make some for your own!













Wykorzystane produkty: / I used:

 
 


Dziękuję za odwiedziny!
buziaki! Thanks for stopping by!
xoxo



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz