środa, 14 listopada 2018

Kartki świąteczne z Anat / Christmas git Cards with Anat

Witajcie drodzy czytelnicy! 
Hello dear readers!

Z tej strony Anat, żeby podzielić się z Wami kartkami świątecznymi!
Anat here to share two cards  created especially for inspiring you!



Oba Tagi wykonałam z pięknej kolekcji Świąteczny prezent. Uwielbiam ją za jej różnorodność- doskonale pasuje do projektów vintage, nowoczesnych i ogólnie wszystkich stylów. Kolekcja ma wiele dodatków do wycinania, wzory są idealne do  do kartek, layoutów, exploding boxów i innych.
Zobaczycie jak wykorzystam je wszystkie. 

Jak zwykle pokryłam cały papier przezroczystym gesso, następnie rozprowadziłam pastę strukturalną przez maskę i popryskałam moimi ulubionymi kolorami mgiełek. Gdy wszystko wyschło zaczęłam budować kompozycję z papieru i wyciętych elementów. 
Mam nadzieję, że Was zainspirowałam! 

Both Tags are created with the gorgeous Christmas Gift collection. I love it very much for its versatility - it is suitable for Vintage, modern and all styles, it has many add-ons to cut, the patterns are ideal for cards, layouts, exploding Boxes and more. You will see me using it a lot!

As my usual I first covered the papers with Clear gesso, spread texture paste trough stencil and sprayed some of my favorite colors. After it was dry I started building the composition with paper die-cuts I made with studio75 papers.
Hope it inspires you to make some for your own!














Materiały: / 
Studio75 supplies:

 

 


 
Dziękuję za odwiedziny ! buziaki
Thanks for stopping by! xoxo

2 komentarze :