czwartek, 29 sierpnia 2013

Chłopięce notesy / Boyish notebooks

Witajcie!
Dziś mam wielką przyjemność zaprezentować Wam dwa chłopięce notesy, które zrobiłam dla moich synków. Kto ma dwoje dzieci w zbliżonym wieku doskonale zrozumie, dlaczego są niemal identyczne ;-)
Hello!
Today I have a great pleasure to present You two boyish notebooks, that I have made for my sons. Everybody who has two kids in almost the same age, knows why they are almost same ;-)

Do ich wykonania użyłam papierów z kolekcji Sunshine Love w kolorach niebieskim, szarym i żółtym. Ozdobami notesów są elementy do wycinania z tej samej kolekcji i buttony w biało - niebieską kratkę.
To make the notebooks I've used Sunshine Love papers - the blue, grey and yellow ones. The embellishments are cut elements from the same collection and white-blue buttons.


Zestawienie kolorów niebieski - szary - żółty jest jednym z moich ulubionych tego lata :-)
Właśnie w tych kolorach zrobiłam tez scrapa, ze zdjęciem mojego starszego synka gdy miał niewiele ponad 2 lata.
The mix of colors - blue - grey - yellow is one of my favourites this summer :-)
And that's why I made the layout with picture of my older son when he was about two years old, using exactly these colors.


 Zdjęcie jest tak wesołe i beztroskie, że do jego oprawy po prostu musiałam użyć wesołych papierów i papierowych elementów do wycinania z kolekcji Sunshine Love :-) Troszkę mediów, papierowych taśm i obowiązkowych drewienek doskonale wykończyło scrapa:-)
The picture is so fun and carefree, that I just had to use cheerful papers and paper elements from Sunshine Love collection to frame it :-) A little bit of media, washi tapes and obligatory wooden elements had finish this layout perfectly :-)


Pozdrawiam serdecznie / Greetings!

3 komentarze :