piątek, 2 sierpnia 2013

Mała Ewusia mówi? Small Eve is saying...

Witajcie kochani!

Lato w pełni, środek lata, przychodze do Was z małym notesikiem na zabawne powiedzonka słodkiej dziewczynki.

Hello my Dears,

It's full time summer. I'm coming to you with a small diary for funny sayings of a sweet girl. 


Wykorzystałam papiery Grey Rainbow oraz kobiece dodatki.

I used papers from the Grey Rainbow collection and some womenly embllies.





Mam nadzieję, że spędzacie miło letni czas i znajdujecie chwile na robótkowanie.


I hope you spend nice time during this summer and you have some moments only for yourself.

Użyłam:


I used:













2 komentarze :

  1. coś takiego chodzi mi po głowie- anegdotki mojej córki , muszę się zmierzyć z tematem

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęcam, bo to wspaniała pamiątka po latach!

    OdpowiedzUsuń