piątek, 16 sierpnia 2013

Z listkowym wiankiem / with a leaf wreath





Witajcie nasi drodzy Fani!

Dziś chciałabym Wam pokazać moją najnowszą kartkę sztalugową ozdobioną wiankową tekturką. Według mnie jest śliczna i bardzo ozdobna a także nadaje się na każdą okazję.

Helo our dear Fans!


Today I'm going to show you my latest easel - card with a floral or leaf chip board wreath. That's a lovely decoration for every occasion. 



 Pomalowałam wianek białą farbą, dodałam do niego urocze stokrotki z perełkami w środku oraz kilka motylków i cekiny. Nie mogłam oderwać się od robienia zdjęć, więc proszę o wyrozumiałość.

I painted this chip board white and added some stunning daisies with pearls inside. Than I put few butterflies and sequins. I couldn't stop taking photos of it, so please, be understanding.






Całość rozweselają drobniutkie listki wychodzące spod kwiatków oraz różowa wstążeczka. Jeden z jej kawałków przeszyłam na maszynie marszcząc ją, a z drugiego zawiązałam kokardkę.


The card is brighten up with tiny leaves crawling from the flowers. What's more, I cut a pink ribbon into two pieces. One piece is sewn in order to gather it and the second is tied as a bow. 




Czy taka delikatna wersja kartki podoba się Wam?
Miłego dnia!

Do you like so soft kind of a card?
Have a nice day!











5 komentarzy :