czwartek, 15 sierpnia 2013

Weekend z Fojagą / GD Fojaga with sunny creations

Witajcie!
Mam na imię Aga chociaż część z Was być może kojarzy mnie 
z nickiem FojAga. 
Od kilku lat prowadzę bloga FojaAga Artesania,
na którym możecie obejrzeć moje prace. 
Minimalizm, prostota i kontrast to to co lubię najbardziej. 
Moją drugą pasją obok scrapbookingu jest fotografia 
i postprodukcja fotografii. 
Najczęściej można mnie spotkać z papierem do scrapbookingu 
w ręce lub z aparatem przy oku.
Z najnowszej cudownej kolekcji Sunshine Love przygotowałam dla 
Was kilka projektów. 
1. Planer wakacyjny do stworzenia którego wykorzystałam papier w szare paski 
(jestem wielką fanką tego papieru) oraz drewniane chmurki. Dodatkowo czarny cienkopis, 
kilka chlapnięć ecolinami i czarnym tuszem i notes gotowy.

2. Uwierzcie mi, że mając przed sobą kolekcję Sunshine Love nie można przestać 
tworzyć. 
Zrobiłam jedną kartkę, ale było mi mało, zrobiłam drugą i ciągle czułam niedosyt. Powstała więc trzecia, ale wiem że będzie ich więcej :)

Do stworzenia tych kartek wykorzystałam rewelacyjny żółty papier w białe 
grochy, równie rewelacyjny papier w szare zygzaki, drewniane stopy i powycinane drobne gwiazdki z żółto-białego papieru w zygzaki. Pompony zrobiłam ze zwykłej szarej bibuły. Nie mogło też zabraknąć czarnych akcentów.
Teraz Wasza kolej :)

5 komentarzy :

  1. Minimalizm w Twoim wykonaniu jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki- zgadzam się z Iloną- fantastyczny jest Twój minimalizm ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam wszystko, co napisały moje przedmówczynie. ;))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń